Відповідно до плану роботи Школи молодих спеціалістів Вигодського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дзвіночок" у квітні місяці відбулися відкриті заняття молодих педагогів.

Асистент вихователя Богдана ДИДЯК провела заняття з ознайомлення з предметним світом "Наші друзі - іграшки" з дітьми середньої групи "Ягідка". Педагог закріпила знання дошкільників про іграшки, матеріали, з яких вони виготовлені; вчила дітей взаємодіяти з LEGO конструктором, працювати з мнемосмужками "Іграшки оберігаю, з ними бережливо граю".

Асистент вихователя Аліна КРУПЧИН провела інтегроване заняття з ознайомлення з предметним світом і валеології "Добрий сон - міцне здоров'я" з дітьми середньої групи "Квіточка". Педагог розширювала знання дошкільнят про сон, вчила цінувати свій сон і берегти сон інших; наголошувала дітям, що сон - це запорука здоров'я!

Асистент вихователя Юлія МАТВЕЄВА провела інтегроване заняття "Дерево добра" з дітьми старшої групи "Їжачки". Педагог формувала у дошкільнят уявлення про толерантність як уміння робити добрі вчинки; систематизувала знання дітей про добро; удосконалювала комунікативні навички (вміння проявляти співчуття, милосердя, доброзичливість).

Асистент вихователя Христина ТИМОЧКО провела інтегроване заняття "Киця Мура в гостях у малят" з дітьми молодшої групи "Метелики". Педагог розширила знання дошкільників про сонце; закріпила назви геометричних фігур, спонукала підбирати предмети за однією ознакою; вправляла в умінні викладати доріжку із камінчиків Марблс по зображеному контуру.

Асистент вихователя Анна СИТА провела інтегроване заняття "Подорож до художньої майстерні" з дітьми середньої групи "Ромашка". Педагог ознайомила дошкільнят з творчістю народної художниці України К. Білокур, поглибила знання про жанри живопису на прикладі її робіт; вчила дітей експериментувати з кольорами, змішуючи фарби, малювати на харчовій плівці з пам'яті та уяви гуашевими фарбами.

Вихователь Юлія ТРІЩ провела інтегроване заняття "Промінчики доброти" з дітьми середньої групи "Сонечко". Педагог формувала у дошкільників уявлення про почуття доброти, добрі та погані вчинки; продовжувала ознайомлювати дітей з творчістю В. Сухомлинського, зокрема з його твором "Лялька під дощем"; вчила переказувати оповідання за допомогою мнемотаблиці.

Відкриті заняття були змістовними, пізнавальними, цікавими. Молоді спеціалісти отримали багато корисної інформації практичного спрямування, обмінялись думками щодо проведених занять та висловили подяку своїм наставникам.


 

Вихователь-методист Безділь Г. Д. ділиться досвідом

"Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки"